Мозаїка культур: у Чернівцях презентували нову бренд-концепцію міста (фоторепортаж)
У Чернівцях створили бренд міста, який поєднає історичну спадщину й сучасні реалії. Робота над проєктом тривала шість місяців, який фінансувався за грантові кошти. Елементи айдентики бренду використовуватимуть на сувенірах, в офіційних документах, а також у просуванні громади.
На презентації побувала й знімальна група С4.
Бренд Чернівців розробили на підставі пропозицій, які зібрали під час опитування серед студентів, підприємців, вимушених переселенців.
«Ми запитували, які історії та символи асоціюються з містом. Це, звичайно, були ЧНУ, міська ратуша, театр Кобилянської, Центральна площа, центральні вулиці, чорні вівці, фестиваль “Червона рута”, культурні діячі, які стали впізнаваними на весь світ. Це історія австро-угорського періоду, яка також є візитівкою цього міста», – говорить бренд-стратегиня Дарія Маркова.
Мета створення бренду міста – впізнаваність Чернівців та залучення іноземних інвесторів. Над розробкою бренду працювала житомирська компанія. У логотипі використали червоний колір.
«Ми можемо побачити з цього маленького логотипа, який в основі символу бренду міста Чернівців, використання символу сонця, символу життя, багато чого іншого, яке активно використовується в українській символіці саме через вишивку», – зауважив директор департаменту соціального економічного розвитку та стратегічного планування Чернівецької міської ради Сергій Бостан.
Логотип бренду використовуватимуть на різних заходах, які відбуватимуться у Чернівецькій громаді, інтернет-ресурсах та на продукції місцевих виробників. Логотип затверджений, проте до нього розробники можуть додати елементи.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що у Чернівцях та Коровії планують перейменувати понад пів сотні вулиць.
Джерело: c4.com.ua