Понад 80% чернівчан позитивно ставляться до появи «Е-приймальні» в місті: результати дослідження

Понад 80% чернівчан позитивно ставляться до появи електронної приймальні в місті. За перші місяці роботи платформи «Е-приймальня» на неї надійшло 58 звернень та запитів, з яких 47 вирішили або отримали роз’яснення.

Про це пише С4 із посиланням на пресслужбу Чернівецької міської ради.

У відомстві зазначають, що згідно з дослідженням агенції InfoSapiens за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI), 70% опитаних чернівчан користуються державними е-сервісами. Водночас 81% опитаних чернівчан позитивно ставляться до появи електронної приймальні в місті.

«На думку опитуваних, такі сервери дозволяють уникнути будь-яких сумнівів щодо діяльності державних органів та забезпечує високий рівень довіри до системи. Вони зручні як для влади, так і для мешканців, знижують корупційні ризики через дебюрократизацію послуг», — йдеться в дописі міської ради у Facebook.

Таке впровадження електронних сервісів дозволяє зменшити адміністративні витрати та допомагає адміністративним органам працювати ефективніше.

Так, станом на 10 травня 2024 року, платформа «Е-приймальня» в Чернівцях має 1108 відвідувань, 58 звернень та запитів, що надійшли через платформу, 30 з яких надано роз’яснення, 17 — вирішено позитивно.

Нагадаємо, у лютому у Чернівцях презентували електронну приймальну міської ради. Нова система дозволить містянам отримати майже 50 послуг онлайн. Чернівці стали другим містом в Україні, в якому почав працювати цей сервіс. Проєкт реалізували спільно з Антикорупційною ініціативою ЄС.



Джерело