Чернівчан закликають у час війни користуватись платформою «Е-приймальня». Які переваги
Звичний процес вирішення адміністративних питань може стати справжнім випробуванням для багатьох. Стояти в чергах, заповнювати безкінечні форми, чекати на письмові листи із відповідями на запит – це лише кілька з багатьох труднощів, які виникають при спробі отримати необхідні послуги.
Нагадаємо, для спрощення отримання адміністративних послуг у Чернівцях ще у лютому запрацювала електронна приймальня. «Е-приймальня» – веб-платформа, що дозволяє просто, прозоро та не виходячи з дому, взаємодіяти з органами міської влади. Особливої ваги електронні сервіси також набули під час війни. Це можливість подати запит прямо з укриття під час тривог, подбати про свою безпеку під час обстрілів, вирішити питання з іншого регіону чи країни, замість відвідин держустанов фізично.
Для того аби скористатись платформою, треба виконати кілька простих кроків:
Як почати користуватися платформою?
- Перейти за посиланням: *посилання на головну сторінку*,
- Створити електронний кабінет за допомогою сервісів ID GOV UA: Електронного підпису, Bank ID або Дія.Підпис.
- У власному кабінеті ви можете написати звернення або запит, замовити електронні послуги та побачити статистику профілю.
- Відповідь буде надана теж електронно, у встановлений законодавством термін опрацювання звернень громадян.
А тепер, про причини, чому вам все ж варто користуватись платформою «Е-приймальня»:
1. Можливість уникнути черг та заповнення тонн папірців
Більше не потрібно витрачати час на відвідування міської ради, стояти в чергах та писати нескінченні паперові заяви. Вистачить з’єднання із мережею та кількох натиснень, аби звернутись до органів міської ради та вирішити свій запит. Це дозволяє економити час та нерви і не виділяти пів дня для відвідин держустанов.
2. Можливість подбати про свою безпеку під час тривог
Під час тривог та ракетних обстрілів варто подбати про безпеку, а не думати, що сьогодні знов не вийде вирішити свої адміністративні питання. Органи міської влади ставлять на паузу свою роботу, а жителі, в той же час, рушають до укриття.
Платформа дозволяє як і органам влади, так і жителям міста безперебійно взаємодіяти, залишаючись в безпечному місці. Відтепер, відправити запит до міської влади, можна не покидаючи укриття.
Це може бути особливо важливо для мешканців міст, що перебувають у прифронтовій зоні, таких як Нікополь та інші міста.
3. Можливість слідкувати за статусом звернень та отримувати відповіді електронно
Платформа забезпечує двосторонню взаємодію з місцевими органами влади.
Після подання запиту, мешканці Житомира, можуть слідкувати за статусом обробки свого запиту та отримають відповідь також у електронному форматі, що значно прискорює процес отримання зворотного зв’язку від органів влади, на противагу очікуванню паперового листа.
*Відповідь надається у визначений законодавством термін обробки звернень – 30 днів.
4. Можливість отримати доступ до багатьох додаткових послуг та майбутніх оновлень
На платформі доступний широкий спектр додаткових послуг, які можна отримати безпосередньо від місцевої влади:
- автоматичне відкриття та закриття ФОП;
- отримання витягів з ЄДР та виписку про несудимість;
- відправка запиту на отримання соціальної допомоги;
- реєстрація дитину на позашкільний гурток тощо;
- отримання допомогу при усиновленні дитини;
- відслідкування штрафів за неправильне паркування з можливістю провести оплату (тимчасово, тільки у Житомирі)
Після реєстрації повний перелік доступних послуг зʼявиться у вашому персональному кабінеті.
*Перелік додаткових послуг, що надаються платформою «Е-приймальня» буде оновлюватися.
5. Можливість побудувати прозорий та європейський спосіб взаємодії з міською владою
«Е-приймальня» – це один із цифрових інструментів, який не лише полегшує життя багатьом людям, але й робить взаємодію із владою ще більш прозорою.
Платформа базується на європейському досвіді впровадження електронних державних послуг, що забезпечує високу якість та надійність сервісу. Використання електронних сервісів – крок до європейської інтеграції та цифровізації України.